مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 08:302023-12-31سياسي

فارس من| ایمن سازی محور داراب-جنت شهر در کش و قوس تامین اعتبار


معاون ایمنی و حریم اداره کل راهداری فارس با اشاره به افتتاح شتابزده برخی از جاده های داراب، گفت: به منظور ایمن سازی ورودی جاده داراب-جنت شهر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از داراب، یک لحظه غفلت و حواس پرتی در جاده، کافی است حادثه ای تلخ رقم بخورد.

حادثه ای که گاه همه عمر یک انسان با همه اعضای خانواده اش را تحت الشعاع قرار دهد و هر گاه از آن نقطه از جاده عبور می کند، آن تلخی سایه وار بیاید و روح و روانش را متلاطم کند.

جاده می تواند خوشی یک سفر خاطره انگیز را برایمان رقم بزند اما از سوی دیگر ممکن است بلای جان شود و این پارادوکس ناگوار، تنها مربوط به راننده نیست بلکه به عوامل دیگری شامل زیرساخت جاده و وضعیت فنی خودرو نیز بستگی دارد.

در برخی تصادفات، بهسازی جاده و بی توجهی به نقاط پرخطر و پرتصادف دخیل است و ایمن سازی محور را بیش از بیش یادآوری می کند.

عامل دیگر در تصادفات، وضعیت خودرو است که ایمن سازی قطعات و بدنه وسیله نقلیه را برای هر راننده ای، الزام آور می کند و بی توجهی به معاینه فنی خودرو و وضعیت ایمنی آن، می تواند فاجعه ای ناخواسته را رقم بزند.

عامل انسانی که مهارت و کنترل راننده را نشانه می رود و هرگونه بی احتیاطی، خستگی یا مصرف مواد مخدر و الکل، می تواند حادثه ای غیر قابل جبران را رقم بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| ایمن سازی محور داراب-جنت شهر در کش و قوس تامین اعتبار

فارس من| ایمن سازی محور داراب-جنت شهر در کش و قوس تامین اعتبار